Skærme til mødelokaler
Hvad er skærme til møderum?
Vi har skærme, der er tilpasset til dit konferencerum og møderum.
Med det rette valg af udstyr reducerer I tidsspilde på AV-installation. Vi har skærme, der er beregnet til at blive installeret i konferencerum og møderum, og som sammen med det mest nødvendige ekstraudstyr skaber effektive og vellykkede møder, ligegyldig om det drejer sig om det videomøde eller en præsentation for ledelsen.
Fra klasserummet til møderummet
I dag har vi større digital viden end nogensinde før. De seneste generationer er vokset op i et digitalt samfund, hvor teknologi som digitale whiteboards har været end naturlig del af deres hverdag og har spillet en afgørende rolle i undervisningen. Derfor er det vigtigt også at tilgodese denne udvikling og efterspørgsel på vores kontorer og arbejdspladser.
Med skærme i jeres konferencerum og møderum åbner I op for nye slags møder og måder at arbejde på. En interaktiv touch skærm gør det muligt at samarbejde og visualisere direkte på skærmen med dine fingre uden en mus, hvilket øger engagementet og læringen.
Videomøder
Et vellykket møde handler ikke kun om en god præsentation. Det handler om engagement og tilstedeværelse. Når du skal oprette forbindelse til et videomøde, skal du gerne have en stabil internetforbindelse, og der skal tages højde for flere ting:
• Skærm – Vælg en skærm, der passer til rummets størrelse og formålet. Med en interaktiv skærm kan du tegne og skrive direkte på skærmen.
• Mikrofon – Ved at vælge den rette mikrofon kan alle deltagerne i mødet blive hørt, ligegyldig hvor i rummet de befinder sig.
• Kamera – Der kræves forskellige kameraer til små møderum og større konferencerum. Tænk på, at et kamera er modtagerens øjne.
BYOD – Bring Your Own Device
Siger det dig noget? Hvis ikke, så lad os forklare:
Det betyder ganske enkelt tag din egen enhed med til mødet. Det betyder, at teknikken i møderummet tilpasses og tilslutter den enhed, du opretter forbindelse med til mødet, som for eksempel en computer eller tablet. Kort og godt betyder det, at når du tilslutter din computer til lokalets AV-installation, så tilsluttes computeren til alt udstyr i rummet, og du får adgang til højttalere, mikrofon, kamera og skærm. Det gør, at du selv kan vælge, hvilket program du ønsker at anvende til mødet – Zoom, StarLeaf, Skype for Business, Microsoft 365 eller det, du nu vælger.
BYOD gør det ganske nemt for dine medarbejdere og gæster at oprette forbindelse til et møderum helt problemfrit med deres telefon, tablet eller computer. Uanset hvilken konferenceplatform I anvender, giver det en smidig og tryg oplevelse, og samtidig får du adgang til al den teknik, der findes i jeres møderum: skærm, videokonferencekamera og lydudstyr.