Hvad er Håndtering af arbejdspladsen
Med vores Workplace Management kan du registrere og spore gæster og besøgende - leverandører, kunder, kontraktansatte og medarbejdere. Du får overblik over, hvor i bygningen, eller på et eksternt sted, de befinder sig og forenkler registrering af hybridarbejdere, hjemmearbejde mv.
Til kunder, konsulenter og hybridarbejde
Velkommen besøgende
Gæster logger ind via en skærm eller med hjælp fra personalet i receptionen. Alle, der venter besøg, får besked på sms, app eller e-mail.
Registrer entreprenører
Servicepersonale og konsulenter, der skal udføre et arbejde.
Se, hvem der arbejder på kontoret
Fremmødestyring af medarbejdere.
Værktøj til leverancer og brandøvelser
Hybrid arbejde
Medarbejderne kan planlægge, hvornår de skal være på kontoret, booke arbejdspladser, lokaler og parkering.
Modtage leverancer
Registrer leverancer og underret modtageren.
Lette evakuering
Find hurtigt ud af, hvem der er til stede, og hvem der mangler på afhentningsstedet.
Tjek ind - print
Hurtig check-in
Via softwaren og touchskærmen kan besøgende hurtigt og nemt selv indtaste deres oplysninger og tjekke ind og ud af bygninger.
Udskrivning af navneskilte og tilmelding på forhånd
En printer kan producere praktiske navneskilte med relevante oplysninger såsom navn, besøgendes navn, Wi-Fi-indstillinger og sundheds- og sikkerhedsoplysninger.
Tilmeld grupper på forhånd, som ved ankomst hurtigt kan tjekke ind ved at scanne en QR-kode. Administratoren kan også registrere faste gæster og tilbagevendende besøgende.
Følg og spor via mobilappen
Ved evakuering og brandøvelser giver systemet information om, hvilke personer der er i bygningen. Mobilappen er nem at bruge og gør det muligt for personalet nemt at kommunikere eksternt uanset tid og sted:
• Automatisk, lokationsbaseret check-in.
• Vigtige meddelelser om farer, hændelser og ubudne gæster.
• Øjeblikkelig SOS-alarm - direkte alarm via et knaptryk.
• Forventet sluttidspunkt - kontakt risikopersonel og servicepersonale, hvis det planlagte sluttidspunkt overskrides.
• Fjernindtjekning - fjernarbejdende personale kan tjekke ind med geografisk placering, hvilket gør udsatte medarbejdere mere sikre, og foruddefinerede sikkerhedskontakter kan hurtigt gribe ind, hvis det er nødvendigt.
• Følg mig-funktion - i fare, ensomme arbejdere eller personale, der arbejder eksternt, kan føle sig trygge ved at lade Follow Me spore deres opholdssted via enten geolokalisering eller kontinuerlig sporing.
Sikrer overholdelse af lovgivningen
Det cloud-baserede system sikrer overholdelse af den generelle databeskyttelsesforordning – GDPR. Data gemmes kun til indtjekning og sporingsformål. Den besøgende kan med det samme se, hvordan data bruges ved check-in.
Spor og få bedre rutiner
Takket være automatiseret e-mail- og sms-besked behøver receptionisten ikke at kontakte besøgsmodtageren, når der kommer besøgende. Kurerer og speditører, der leverer forsendelser, advarer personalet ved at trykke på knappen for indgående levering.
Bevægelsen af mennesker ind og ud af en bygning eller et anlæg kan spores, og en realtidsrapport, der fastslår, hvem der er i en bygning, kan genereres til enhver tid, hvilket giver bedre sikkerhed, overholdelse, sundhed og sikkerhed og sporingsmuligheder. I nødstilfælde kan alle hurtigt og nemt kontaktes for evakueringsinstruktioner.