ScanPath
For eksempel kan du med fakturabearbejdning fremskynde godkendelsesprocessen ved at skabe en arbejdsproces, der automatisk kontrollerer fakturaen i forhold til detaljerne op mod den tilknyttede indkøbsordre, sender den til godkendelse og underskrift, og derefter arkiverer den det rette sted. For dokumentscanning kan du, når du først har oprettet en arbejdsproces, få den vist på multifunktionssystemets betjeningspanel. Enhver person, der arbejder med digitale dokumenter, kan blot trække og slippe dem i den rette proces ved hjælp af brugervenlige ikoner, der gør alting intuitivt og sparer tid og reducerer fejl.
Strømlinede processer Der kræves ikke nogen programmeringsfærdigheder, da alt er grafisk drevet, og det er hurtigt og nemt at automatisere så mange arbejdsprocesser, som der er behov for. Hver arbejdsproces kan forbedre kvaliteten af de enkelte dokumenter ved at fjerne pletter og skævheder, fjerne kanter, ændre størrelse, foretage indeksering og meget mere. Alle forretningsenheder vil få glæde af hurtigere, mere strømlinede dokumentprocesser og færre fejl.
Total fleksibilitet Når dokumenter har passeret arbejdsprocessen, kan de distribueres automatisk til andre destinationer, såsom mailnetværksmapper, Microsoft Exchange og FTP. Filer kan konverteres til de mest populære formater med den effektive OCR-behandling, der genkender tekst og konverterer den til et redigerbart format. Udover automatisk dokumentarkivering kan du også tilføje beskrivende metadata til scannede dokumenter og sende dem direkte til andre online-tjenester som f.eks. Microsoft SharePoint, Google Drive, Dropbox, Box, Picasa, Microsoft OneDrive, Evernote med flere.
Maksimal bekvemmelighed Alt er designet for bekvemmelighed og hurtig håndtering. Workflow Designer-funktionen gør det f.eks. nemt at føje opgaver til din arbejdsproces, såsom specificering af dokumentdestinationer. Stregkodeomslag kan også anvendes. Hvis du udpakker komplekse datasæt, såsom faktureringslinjeelementer, vil du værdsætte Advanced Data Extraction Module. Det udpakker automatisk, og på intelligent vis, data fra scannede og elektroniske dokumenter, og gør det nemt at anvende dem i din arbejdsproces. Selv processen med at arkivere dokumenter på et onlinelager er hurtigere. Vores praktiske Single Sign-on-funktion logger dig automatisk på, simplificerer processen og reducerer behovet for at skulle huske flere forskellige adgangskoder. Som selvstændig applikation eller integreret med anden virksomhedssoftware og onlinetjenester vil Sharps software til optimeret arbejdsproces gøre dine rutineopgaver hurtigere og mere præcise end nogensinde før.
Nøglefunktioner
- Kraftfuldt, automatiseret dokumentbearbejdningsværktøj
- Fjerner kedelige og gentagende, manuelle opgaver
- Sætter bearbejdningshastigheden væsentligt op
- Formindsker fejl
- Advanced Data Extraction-modul som ekstraudstyr