Kvinna arbetar på IT-support för företag

IT-support til virksomheder - trygt og hurtigt

Sharp IT-support til virksomheder findes for at løse jeres IT-problemer - hele døgnet og året rundt. Vores tjenester effektiviserer og mindsker jeres omkostninger.

Kontakt os

Effektiv IT-support hele døgnet til virksomheder

Vores team af dansk- og engelsktalende specialister er tilgængelige hele døgnet med den hurtigste hjælp. Med vores IT-support til virksomheder bliver I effektive, øger IT-sikkerheden og sænker jeres omkostninger.

Vi kan identificere og implementere de rette løsninger til jeres IT-virksomhed, alt ud fra jeres specifikke mål.


Support för företag

Frågor & Svar

Här hittar du vanliga frågor och svar om IT-support för företag. 

Hvad er en helpdesk?

En helpdesk hjælper dig med at løse dine IT-relaterede problemer. Det er almindeligt at kontakte en helpdesk via e-mail eller telefon og få hjælp via fjernstyring. En helpdesk er ofte det første trin i en supportkæde.

Hvad laver en first line -support?

En first line-support er den første kontakt i en virksomhed for kunder, som har brug for hjælp eller støtte med IT-spørgsmål eller tekniske problemer.

Tilbyder Sharp support i hele landet?

Ja, vi tilbyder support i hele landet.