Gæstestyringssoftware
Beskyt de personer og steder
Gæsternes sikkerhed og overholdelse af lovgivningen er en prioritet for alle, men det kan være udfordrende at holde styr på alle personer i din organisation.
Sharps gæstestyringssystem er en smart, sikker og brugervenlig platform, der er designet til at styre indtjekning af gæster, registrering af medarbejdere og leverandører samt sikkerheden.
Som en del af et fuldt integreret udvalg af gæstestyringssoftware omfatter vores løsninger til arbejdspladsen også vores helt mobile gæstestyringsapp - OnLocation Mobile, der er beregnet til at opretholde sikkerheden for de personer, der er drivkræfterne i din virksomhed, uanset hvor de befinder sig. Det klarer OnLocation Mobile, idet den sparer mere tid for medarbejderne i receptionen og bidrager til at skabe et mere sikkert og effektivt arbejdsmiljø, hvor lovgivningen overholdes.

Indtjekning med hurtig sporing
Med intuitiv software og touch skærm teknologi kan gæster hurtigt og nemt tjekke ind og ud af faciliteter eller bestemte områder af bygninger - de behøver blot trykke på skærmen ved den dertil beregnede gæstestyringsskranke for at indtaste deres oplysninger.
Hér kan du indsamle de nødvendige informationer og det påkrævede samtykke vedrørende beskyttelse af personoplysninger og lovkrav, hvilket gør det muligt at skabe en arbejdsplads, der er sikker for alle, og hvor lovgivningen overholdes.

Udskrivning af identitetskort og forhåndsregistrering
Det automatiserede gæstestyringssystem kan udskrive det relevante identitetskort til gæsterne, så snart indtjekningen er afsluttet. Konfigurér informationerne på identitetskortet, så det inkluderer navnene på gæster og værter, WiFi-indstillinger samt sundheds- og sikkerhedsinstruktioner, for at opnå detaljeret rapportering og forbedre gæsternes sikkerhed og oplevelse.
Forhåndsregistrering af grupper giver mulighed for hurtig indtjekning med en QR-kode. Administratorerne kan desuden indtaste datoer for gentagne besøg, og systemet vil huske, hvem de har besøgt tidligere.

Nøjagtig sporing af bevægelser
Takket være automatiserede e-mails og tekstmeddelelser behøver receptionisten ikke kontakte værten ved gæstens ankomst. Kurerer, der skal aflevere pakker, kan desuden benytte den dertil beregnede knap, der informerer medarbejderne på samme måde. Denne funktion reducerer kontakten ansigt til ansigt betydeligt og kan spille en afgørende rolle i beskyttelsesprocedurer under pandemier.
Avanceret rapportering gør det muligt for dig at spore personernes bevægelser ind og ud af faciliteterne. Du kan på hvilket som helst tidspunkt generere en tidstro rapport for at se, hvem befinder sig i bygningen, med henblik på beskyttelse, overholdelse af lovgivningen, helbred og sikkerhed samt sporing. Du kan endda kontakte alle hurtigt og nemt og sende evakueringsinstruktioner, hvis der opstår en nødsituation.

Oplysning
Gør alle på stedet bekendte med organisationens politikker og procedurer.
- Avancerede meddelelser - gør forhåndsregistrerede gæster bekendte med din politik på forhånd
- Velkomst - brug velkomstskærmen til at informere alle gæster
- Godkendelser - sørg for, at alle på stedet forstår og accepterer dine fremgangsmåder

Identifikation
Brug gæstestyringssystemet til at foretage pandemitjek og nægte adgang for de personer, der udgør en risiko.
- Spørgeskemaer - stil spørgsmål under indtjekningen for at identificere de personer, der udgør en risiko
- Advarsler - modtag advarsler, når en person tjekker ind i strid med din politik
- Rapportering - spor besøg efter behov, og tjek op på, hvem der har accepteret dine politikker

Kontaktopsporing
Hvis en person føler sig utilpas, kan man bruge rapporteringsfunktionen til at kigge tilbage på de sidste dage og fastslå:
- Hvem har været på stedet? Se alle dem, der har besøgt stedet på den samme dag som den pågældende person.
- Hvor har gæsterne været? - I hvilke zoner, afdelinger og i nærheden af hvem
- Identiteten på alle de gæster, som den pågældende person har taget imod

Reduktion af berøringspunkter
For at reducere berøringspunkterne i dine velkomstområder og venteværelser anbefaler vi berøringsfri indtjekning via:
- App för besökshantering
- Forhåndsregistrering af gæster for øjeblikkelig indtjekning ved ankomst
